23948sdkhjf

Analytiker: Satsning på e-handel er naturligt skridt i Mærsks transformation

Det er strategisk afgørende at Mærsk er stærk på e-handel, hvis de skal få succes som logistikvirksomhed
Pakkelevering og e-handel er en afgørende brik, hvis man vil bygge en integreret logistikvirksomhed.

Derfor kommer det heller ikke bag på Mikkel Emil Jensen, analytiker hos Sydbank, at Mærsk netop har erklæret at e-handelen får en særlig rolle i virksomhedens logistikstrategi.

- Det er strategisk afgørende at være stærk på e-handel, hvis man gern...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Fremtidens Logistik, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Putin vil hjælpe Kina med arktiske handelsruter
DTL: Finanslovsforslag er historisk dyrt for transportsektoren
På fem uger skiftede Jysk hele IT-systemet på tre kæmpelagre
Usikre forsyningskæder: Fødevaregrossist dropper Kina
Mærsk lover CO2-reduktioner for logistikleverandører
PriceRunner vil kåre 'Årets E-handler': Her er de nominerede

Send til en kollega

0.125