Data er ikke meget værd, når den står alene.
Samler man derimod flere datasæt, er det et guldæg.
Det er den grundlæggende vision bag Bluekey. De har udviklet et program af samme navn, som samler og centralisere data på det globale tørlastmarked med det formål at effektivisere forhandlingsprocesserne, så ’den afsluttende handel i sidste ende blive...
Bluekey vil modernisere tørlast med data - sådan vil de gøre det
Tidligere shippingfolk har udviklet et nyt program, så befragtere og mæglere i tørlasthandlen hurtigere kan finde frem til de nødvendige data, der skaber grobund for en god handel. Med stærk pengemand i ryggen forventer Bluekey at kunne effektivisere det globale tørlastmarked
2
Billeder
Holdet bag Bluekey - fra venstre: Anders Kirsby Thygesen, Head of Software Development. Steffen Johnstad-Møller, medstifter af BlueKey. Oliver O’Loughlin Petersen, Head of Marketing. Anders Bjørn Moeslund, Lead Backend Developer. Matias Marek, Student Worker. Andreas Boye, Student Worker. Thomas Visti, chairman, Visti Unlimited. Anne Mejdal, CEO Visti Unlimited. Henrik Drud, CEO og medstifter hos BlueKey. Foto: Nils Lund
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til SCMNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer