Mindre transportvirksomheder i USA øgede deres markedsandel på pakkemarkedet efter COVID-19 pandemien. Men nu går volumenerne ned og sværvægtere på pakkemarkedet som UPS og FedEx vinder markedsandele med offensiv prispolitik.
Det skriver Supply Chain Dive.
Inflationen har som bekendt lagt en dæmper på forbruget i Europa og USA. Derfor er fragtvol...
UPS og FedEx vinder markedsandele
Regionale pakketransportører tabte terræn til de store i Black Friday-ugen
(foto: FedEx) "[LAYOUT-2920220408002020001-402,1020,646,1050-\LAYOUT] E-handel på tværs af landegrænser vokser hurtigere end indenlandsk e-handel. (foto: FedEx)"
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til SCMNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer